Birthday weekend! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu Birthday weekend! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

Birthday weekend!

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2017 | Indonesië, Ubud

We hadden deze keer een beetje een extra lang weekend. Want we hadden woensdag en donderdag ook vrij vanwege ceramonies.

Donderdag hadden we fun class op school het was supee leuk we gingen met alle leraren en alle vrijwilligers naar mijn school en hadden alleen de 3the en de 4th grade. We hebben wat muziek met ze gespeeld en spelletjes gedaan. Het was erg gezellig. Daarna zijn we met zijn alle naar de afternoon clas gegaan en daar hebben we het zelfde gedaan. Een erg gezellige en vermoeiende dag was het.

Vrijdag hebben we scooters gehuurd. We zijn eerst naar de tegalalang rice terrace we hebben die door gelopen zijn wat wezen drinken en toen na een korte middag etens lunch thuis naar de tegenungan waterfall geweest. Dat was ook eeg indrukwekkend. Toen we thuis kwamen zijn we ons klaar gaan maken voor een avondje in de club. Rond een uurtje of 9 zijn nora en ik naar de club gegaan. (Lillie was helaas ziek) we hebben daar wat gegeten en gedronken, we hebben daar allemaal leuke mensen ontmoet. Het was erg gezellig. Om 12uur hebben we mijn verjaardag gevierd. Het was super gezellig.

De volgende ochtend werd ik wakker en liep ik naar buiten en wat zag ik tot mijn grote verbazing allemaal balonen flaggetjes en bloemen. Het was zo lief. Even later kwam oppeens komang (1 van de leiderd) binnen ik was erg blij verrast had het niet verwacht. Op een gegeven moment bedacht ik me dat ik nog iets uit mijn kamer moest pakken. Na dat toen ik terug op de bank zat werd ik erg verrast oppeens kwamen Komang spelend op zijn gitaar Andre met een taart van tempe en kaarsjes erin, Henna en Gede uit de keuken lopen. Het was zo'n leuke verassing. Ze gingen voor mij zingen en ze hadden allemaal lekker eten gemaakt. Na dat hebben we nog wat spelletjes gedaan en toen zijn ze weer naar huis gegaan. Daarna ben ik met lillie creps gaan eten en wat wezen shoppen. Nora was niet helemaal lekker dus die was op bed gaan liggen. Toen we terug kwamen zijn we naar de pizzaria gegaan, ik heb daar een hele lekkere vis pizza gegeten. Toen we thuis kwamen zijn we niet te laat naar bed gegaan we waren allemaal erg moe.

Vandaag (zondag) ben ik alleen op de scooter naar klungkung geweest. Ik had afgesproken met Gede om wat leuks te gaan doen. We zijn eerst naar de klungkung palace geweest en daarna naar het strand. Het was een witzand strand ergens goed verstopt tussen de rotsen eeg mooi en goed verstopt.

Het was een super weekend. Heb erg genoten!

  • 29 Januari 2017 - 16:27

    Miranda :

    Prachtige verhalen! Maarreee.....móet je echt vermelden dat je alléén op de scooter bent weggeweest? Je moeder krijgt een hartverzakking!!!

  • 29 Januari 2017 - 16:53

    Betsy:

    Geweldig toch al jouw verhalen... Kun je later echt mooi op terug blikken.. Tis zo weer voorbij allemaal dus lekker blijven schrijven en foto's maken.. Verjaardag op Bali hoe cool is dat... Fijne week maar weer..liefs bets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 85044

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: