De eerste week zit er op. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu De eerste week zit er op. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

De eerste week zit er op.

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2017 | Indonesië, Ubud

Zo de eerste week is alweer voorbij. Wat ging het snel!

Gisteren ben ik voor het eerst naar yoga geweest. Het was in het begin een beetje zwaar maar na een tijdje werd het relaxend.
Na de yoga zijn we daar wat wezen eten, ze geloven daar erg in dat alles gezond moet zijn. Dus heb ik een juice van ananas gedronken een een sandwich met kip gegeten. Super lekker!

Na de yoga zijn Nora en ik naar de monkey forest geweest. Dat was ook erg leuk. In het begin vond ik het best spannend. Maar na een tijdje ging het beter en heb ik zelfs appjes op schoot gehad. Er was daar een verzorger die Nora en mij wat eten gaf zodat we de aapjes op schoot konden hebben en ze eten konden geven.

Na een tijdje nodigde hij ons uit om naar het cafe/restaurant te komen die avond waar ik hij op moest treden. Hij speelt in een regge band.

Wij zijn uit beleefdheid gegaan. We hadden eigenlijk niet heel veel zin. Maar achteraf was het het helemaal waard! Ze nodigde me zelfs uit op het podium om wat te zingen. Super leuke ervaring.

Vandaag ben ik met Ayu naar de holly water tempel geweest (Pura tirta empul tempel) we hebben daar gedoucht zoals ze dat hier zeggen. Het is eigenlijk meer een soort van heeel groot heel koud bad met meerdere stralen aan 1 kant, die je allemaal af moet gaan.
Na de tempel ben ik met Ayu naar haar huis geweest en hebben we wat gegeten.
Toen we daarmee klaar waren zijn we naar een hele grote winkel gegaan in Gianyar. We hebben daar wat fruit voor mij gekocht en wat kleren voor op school. Want ik had nog maar 1 echr geschikt shirt. En we hebben ook kwasten en verf gekocht. Zodat ik daarmee een les kan geven aan de kinderen want dat hebben ze hier nog nooit gehad.

Toen we klaar waren zijn we terug gegaan naar de home stay en hebben we de lessen voorbereid voor volgende week. Daarna zijn we lekker wat wezen relaxen.

  • 15 Januari 2017 - 16:35

    Betsy:

    Wat ziet het er allemaal fantastisch uit Deborah..WoW WoW.. Wat n belevenis... Heerlijk! Geniet geniet.. Knuffel

  • 18 Januari 2017 - 15:37

    Evelien Vonkeman:

    Lieve, stoere nicht!
    Wat gaaf dat je zo geniet van Bali! Ik hoop, je blog goed bij te houden en je dus te volgen! Kom maar op met die foto's en zo, ik vind het leuk!
    Lieve groeten uit Groningen, Pien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 85100

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: