Halverwegen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu Halverwegen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

Halverwegen

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2017 | Indonesië, Ubud

Zo daar zijn we dan morgen 4 weken verder. 4 weken op dit mooie eiland. Wat gaat de tijd hard!

Deze week heb ik niet heel veel beleefd eigenlijk. Maandag gingen de leerlingen in de afternoon clas spontaan voor mij gefeliciteerd zingen. En dinsdag was ook wel heel leuk/lief. Ik was dinsdag niet heel lekker dus besloot thuis te blijven en niet naar de afternoon class te gaan. Ik ben wat op bed gaan liggen want het regende ook erg veel afgelopen week. Maar oppeens na ander half uur hoorde ik geklop op de deur. En Andre riep Deborah is alles oke? Mag ik binnen komen. Dus ik ja kom er aan. Ik deed de deur open en oppeens stonden daar Andre en alle kinderen van de afternoon clas voor de deur. Ze hadden een mooie tekening in handen en bloemen en een balon met alle handtekeningen. Het was zo lief. Ze zeiden allemaal in koor get well soon miss Debbie. Ik was best ontroerd, ze waren allemaal helemaal door weekt en dat speciaal voor mij. Ik deed een grouphugg en ze waren allemaal eeg blij. Vandaag had ik de zelfde klas in de afternoon en ze zeiden miss are you feeling better? We are so happy that you are here again. Vandaag hebben we ook iedereen van de organisatie mee uiteten genomen. Omdat het Nora en Lilli hun laatste echte school dag is. Het was eeg gezellig. Denk dat ik de meiden wel ga missen..

Nou nog 4 weken te gaan! Hoop dat de tijd niet te snel voorbij vliegt! Kijk er echt nog totaal niet naar uit om dit allemaal te moeten missen.

  • 02 Februari 2017 - 19:53

    Joke:

    aftellen dus alweer, maar....... (laat je moeder het niet horen) dat houdt niet in dat je naar huis hoeft....:-)
    Veel plezier nog en tel maar heeeeeeeeeeeel lanzgzaam af!
    Dikke knuf!

  • 02 Februari 2017 - 21:02

    Wendel:

    Wat super-lief van die mensen....... en wat enthousiast ben je over Bali.
    Fijne 2e helft nog ! Liefs, Wendel

  • 05 Februari 2017 - 09:20

    Betsy:

    Wat n heerlijkheid toch allemaal. Blijven genieten..tis zo weer voorbij. Maar lekker veel herinneringen maken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 85096

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: