School week 5 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu School week 5 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

School week 5

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2017 | Indonesië, Ubud

Zo weer een schoolweek voorbij. Wat gaat het hard.
Maandsg had ik voor het eerst 2 klassen in de afternoon. Normaal komt de 5th grade niet opdagen maar nu voor het eerst waren er 5 leeringen. We hebben niet al teveel gedaan. We hebben een dialoog gelezen en daarna wat spelletjes gedaan. En we hadden ze gevraagd om de volgende keer spullen mee te nemen om een funclass te hebben met ze.

Dinsdag heb ik de 6th grade die er ook voor het eerst was getrakteerd op ijsjes. Er waren maar 5 leerlingen dus dat kon makkelijk. Na school ben ik met Andre de ridge walk gaan lopen. Ik had hem al een keer gelopen maar we verveelde ons een beetje dus dachten kom laten we iets leuks gaan doen. Het is wel grappig om te merken want ze zijn hier echt geen lopers.

Woensdag hadden we een Fun class met de fifth grade in de afternoon. Er waren nu gelukkig meer leerlingen dan Maandag. We hebben wat gevoetbalt en batminton gespeeld. Na de les ben ik wat rijst gaan halen en ik de avond heb ik nog wat lekkers gegeten in het centrum.

Donderdag ben ik na school met een koppel van de home stay mee geweest naar een stuk land wat ze willen kopen om te gaan wonen. Ze zijn Vegan dus willen graag in een land wonen waar veel fruit en groente verbouwd kan worden. Ze zijn dan van plan het zelf te gaan verbouwen. Het was een erg mooi stuk land. We zijn ook nog even langs de eigenaar geweest daar gingen ze onderhandelen over wat dingen ik heb toen buiten op ze gewacht. En verassing blijkbaar woonde de eigenaar bij een van de mannen die hier een tijdje terug werkte aan een nieuw huis. Ik kon het altijd erg goed vinden met een en hield altijd een praatje met hem. Dat was erg leuk om hem weer eens te zien.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 85076

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: