De week van valentijns dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu De week van valentijns dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

De week van valentijns dag

Blijf op de hoogte en volg

17 Februari 2017 | Indonesië, Ubud

Maandag was het dieren dag ofzo denk ik. Want ik heb zoveel dieren gezien. Eerst zag ik op school een hele grote sprinkhaan op school. Daarna reden we naar huis van af school en zag ik een levende slang naast de weg. Een stukje later lag er een dode hagedis op de grond waar we over heen reden en erna pas achter kwamen waar we eigenlijk over heen reden. En toen we bijna thuis waren lag er ook een dode slang op de weg en dat was een hele grote. Weet niet wat er was met de dag maar heb nog nooit zoveel reptielen gezien op 1 dag. Behalve in de dierentuin natuurlijk!

Dinsdag was het Valentijns dag super leuk natuurlijk. Iedereen was vrolijk en blij. We hadden niet echt een lesson plan. Dus had ik bedacht dat we wel kaartjes konden maken met de kids voor hun ouders, broers, zussen of leraren. We hebben dat in de morning school gedaan en in de afternoon class. Heel erg leuk. Ik heb ook wat kaartjes gekregen van de kinderen.
In de avond ben ik nog wat wezen eten in het centrum. Lekker romantisch in mijn eentje.

Woensdag was het een Holly day dus hadden we geen morning class. Ik ben met Andre naar de Waterfall en naar de beach geweest in de ochtend. Erg gezellig. Daarna hebben we les gegeven in de afternoon class.
Savonds heb ik een meisje ontmoet die me de weg vroeg om wat te eten. Ik ben met haar meegegaan om voor mijzelf ook wat rijst te halen. En we zijn ook even naar de supermarkt gegaan. Na dat heb ik een kaart spel gespeeld met haar (Vanessa) en met depo de driver van beneden.

Donderdag was het een weer een gewone schooldag alle lessen gingen door, we hebben in de morning class met de 3the grade een soort van exame gedaan om te kijken hoe ver ze zijn met hun engels.
In de afternoon hebben we vooral funclass gedaan. Andre en ik hadden beide niet zo extreem veel puf meer om les te geven. Na de les zijn we samen wat wezen eten en drinken in het centrum. Heel gezellig.

Nu op voor een leuk weekend!

(Sorry als mijn Nederlands een beetje slecht aan het worden is. Heb het nu al zo lang niet meer gesproken! :* )

  • 18 Februari 2017 - 20:10

    Monique :

    Hahaha, pas maar op zometeen spreek je helemaal geen Nederlands meer!
    Dan kunnen de meiden je niet verstaan... oeps!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 85079

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: