Een na laastste schoolweek - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu Een na laastste schoolweek - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

Een na laastste schoolweek

Blijf op de hoogte en volg

26 Februari 2017 | Indonesië, Ubud

Maandag na school ben ik met Andre naar de night market gianyar geweest we hebben daar een beetje rond gelopen en gekeken. Daarna zijn we Nasi goreng wezen eten bij een warung waar we ook eerder een keer geweest zijn. Ik weet bijna zeker dat zij de lekkerste nasi goreng maakt ever! Daar na ben ik alleen door gegaan naar het strand. Ik had daar afgesproken met een jonge die ik een weekje eerder daar had ontmoet. We hebben samen wat gegeten, gepraat zons ondergang gezien en daarna rond een uur of 10 ben ik naar huis gereden.

Dinsdag zijn Ayu en ik voor school even naar een markt geweest in Ubud. Mijn kleine tasje was gebroken dus heb ik een nieuwe gekocht. En ook meteen mijn lievelingsbroek gekocht want die is ook al aan het slijten. Daarna hebben we samen een ijsje gegeten en zijn we doorgegaan naar school.
Met de afternoon class hebben we een film gekeken samen met de 4th en 6th grade. Het was een indonesische film genaamd laskar pelagi. Daarna ben ik gaan avond eten in centrum en heb ik wat gedronken in een bar.

Woensdag hadden Andre en Ayu gewisseld van school in de ochtend. Ayu moest wat dingen doen op Andre's school vandaar de wissel. Dus had ik een hele dag les geven met Andre. Na school ben ik nog ijsje gaan eten met Andre, het was heel grappig ik nam een bolletje met lemon ijs en liet andre een hapje proberen en hij trok een heel zuur gezicht. Dat gezicht zal ik altijd blijven onthouden!

Donderdag kwam Nora langs tussen de lessen door. Dat was erg handig want Komang, Ayu en ik waren net een nummer aan het opnemen.
Daarna ging Ayu mee naar de afternoon class omdat ze altijd zo ondeugend zijn. Ze waren met Ayu erbij een stuk minder ondeugend. Je kunt zien dat zij al even een leraar is en meer ervaring heeft dan Andre. Daarna hebben Ayu en ik weer een ijsje gegeten. Het regen seizoen is namelijk voor bij. Dus het is nu een stuk warmer. Dus had ik bedacht dat we maar veel ijsjes moesten eten :)


  • 26 Februari 2017 - 09:29

    Betsy:

    Je zult al dat lekkers gaan missen joh. Maar hier word t ook vanzelf weer zomer en die ijsjes kun je ook smikkelen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 85077

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: