Verjaardag van de headteacher - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu Verjaardag van de headteacher - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

Verjaardag van de headteacher

Blijf op de hoogte en volg

19 Januari 2017 | Indonesië, Ubud

Dinsdag 17-01 was de headteacher jarig, eerst ben ik voor school naar de Holland Bakkery gegaan in Gianyar. Daar heb ik een taart gekocht. Ik wist niet precies de leeftijd van de headteacher, maar omdat zij altijd grapjes maakt over dat ze 26 is heb ik er 27 op laten zetten.
Toen ik op school aankwam zijn we naar haar les gegaan. Ze gaf de 6th grade les. We zijn zingend naar binnen gelopen. Ze vond het erg lief en moest erg lachen om mijn 27 op de taart.

Daarna zijn we met zijn alle wat taart wezen eten in de leraren kamer. Ze was echt heel verbaasd merkte ik. Ze bleef me maar knuffelen en bedanken.

Na het taart eten zijn we de les in gegaan we hadden de 5th grade. Ik ben met hun gaan schilderen. Ze waren de eerste klas waar ik dat mee deed.

Gisteren 18-01 gingen we naar school met de gedachte dat we les zouden gaan geven. Alleen toen we aankwamen kwamen we er achter dat er een afscheid van een leraar was dus we gingen met zijn alle bijeen in 2 klas lokalen waar normaal een schuif pui in zit. Ze hebben daar wat verteld over de leraar wat teksten opgedragen aan de leraar en cadeautjes gegeven. Kon er niet veel van verstaan maar kreeg een beetje uitleg. Na de cadeautjes zijn de leraren en ik op de foto gegaan met zijn allen.
Daarna hebben wij als leraren met zijn alle samen gegeten. De headteacher had speciaal drinken gemaakt en kroepoek en tempe en de rest was gemaakt door een andere lerares. Het was allemaal erg lekker maar ook er pittig. Dus kon niet alles mee eten.

Daarna hadden we nog maar een 20 minuten over van het les geven. Dus heb ik de kinderen geleerd wat een highfive is en een highten en een lowfive en een lowten. Was erg leuk. Daarna mochten ze naar huis.

Savonds zijn we crepes wezen eten en hebben we juices gedronken. Erg lekker allemaal.

Vandaag was eigenlijk een dag als veel andere. Ik heb smorgen les gegeven aan de 3th grade en de 6th grade met de 6th grade ben ik vandaag wezen schilderen. Daarna ben ik wat wezen eten en de middag les gedaan daarna alle school verfspullen schoon gemaakt en lekker een rustig avondje voor de boeg want moet morgen weer vroeg op.

  • 19 Januari 2017 - 13:20

    Wendel Vonkeman:

    Ha nichtje! Leuk om je verhalen te lezen.
    Ik begrijp er uit dat je aardig op je plaats bent daar.
    En...dat je lekker eet!!
    Fijne tijd, liefs, Wendel

  • 20 Januari 2017 - 08:58

    Betsy:

    Nou nou Deborah..wat n leuke momenten maak je mee. Zoveel nieuwe ervaringen en gebeurtenissen.
    Dingen die voor ons zo normaal zijn zoals met zo'n taart of iemand n high five geven...
    Je voegt mooie gezelligheid toe..
    Fijn weekend maar weer en keep smiling

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 85087

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: