Introductie dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu Introductie dag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van DeborahJasmijn - WaarBenJij.nu

Introductie dag

Blijf op de hoogte en volg

08 Januari 2017 | Indonesië, Ubud

Vandaag moesten we vroeg op want dan is het nog redelijk koel overal. We hebben rond gelopen door Ubud en van alles bekeken. Na onze wandeling zijn we terug gegaan naar de home stay even bijgekomen van de hitte en zijn we scooters gaan huren. Na een beetje oefenen zijn we wat te eten gaa halen op de scooter. Het was heel dicht bij maar de mensen hier zijn lui dus doe zelfs de kleinste dingen met de scooter.

Na het eten zijn we de tempel in gegaan om te leren over de Balineese cultuur. Het is best lastig te begrijpen allemaal maar ik zal steeds een beetje meer gaan begrijpen zolang als ik hier ben.
Na de les zijn Nora en ik naar het strand geweest. Lilian bleef thuis en heeft nog wat rond gelopen in Ubud.

We moesten ongeveer een half uur rijden met de scooter voor het strand maar het was het zeker meer dan waard. Het zand was zwart en je zag allemaal andere eilanden en de vulkaan. Het was super mooi ik was zeer onder de indruk. Daar ga ik zeker nog een keertje naar terug.


  • 09 Januari 2017 - 20:59

    Betsylodeweges@hotmail.com:

    Het klinkt nu al super leuk..k ga heerlijk meegenieten met je avontuur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 85136

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 05 Maart 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: